Så fruktansvärt sjuk leder till skrivkramp.

Att få skriva av sig är något som verkligen jag gillar att göra, jag har sååå många tankar i mitt huvud som snurrar att det måste skrivas ner någonstans och varför inte göra detta på min dagbok, bloggen, datorn, internet, på detta sätt kan jag alltid gå tillbaka att kolla in vad jag gjorde sist jag skrev. helt sjukt sant smart, klokt roligt!

Jag vet.... nu har jag inte skrivit sen i.... juli, suger! I know! men att för mig gå in här på bloggen och läsa att det senaste inlägget jag gjorde handlade om Norge, som jag uppskattade och hade det hur mysigt som helst med min familj gör mig så glad och pirrig inombords, jag vill tillbaka!

Men nu si så där ett halv år senare så är det dags att sätta igång bloggen på nytt (att jag nu har skrivit denna rad sååå många gånger tidigare är helt sjukt) men sant.
Just nu ligger jag i infläsan sen en vecka tillbaka och ska jag vara ärlig så ser jag just nu inget slut på detta. Att ha legat en vecka med värktableter i kroppen, hög feber, försyldning, öm kropp, ingen ork ingen matlust gör mig helt förstörd! Min största önskan just nu är att få bli frisk, få gå tillbaka till jobbet träffa mina vänner och bara vara frisk. Men det jag saknar sååå mycket är gymmet. Jag har (innen jag blev dålig) trännat på med min karl bra och duktigt varana dag i tre veckor i streck! och jag älskar det, men när man väl kommer inte i det så händer det här.... seriöst! Why?
Så det är vad jag jobbar på just nu att få bli frisk. Det har hänt så mycket mer på 6 månder så allt kommer jag inte kunna skriva ner här men det kommer. Nu lovar jag att komma igång här med och skirva ner alla mina tankar och funderingar samt kunna dela med mig utav mitt liv, mitt hem.

Hoppas att just du vill fortsätta att läsa om mig.
Ha det!

Love!

//Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0