Zombi!

Hallå på er! 
Tyvärr så har det inte blivit mycket bloggande dem senaste dagarna eftersom att jag knappt har hunnit med mig själv, det är helt sjukt men sant. Jag har jobbar otroligt mycket, fått jobba över och jag vet inte allt. 
Dagen började i vilket fall bra med att älsk kom hem med mat från folkparkens gatukök, mumma! Åt så mycket jag orkade, tog två koppar kaffe och håller nu på att göra mig fin inför kvällen då det vankas tjejkväll med tjejerna! Ska bli riktigt roligt, jag kommer ju smitta tidigare eftersom att jobbet kallar inatt, dock så är det sista natten på den absolut sista 4:1:4 passet under natttimmarna så det är ju en bonus om man säger så. 

Imorgon så är jag äntligen ledig hela två dagar och dem spenderar jag och min man i Vänersborg med min familj, så klockan ringer runt halv 12. Trevligt. Nej nu fick jag bråttom! 

Ha det så länge så ska vi se om denna zombien kan uppdatera med senare. 

Kram! 
Love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0