Den 15 Februari

Godmorgon. 
Allt bra med er där ute? Hoppas på detta! 
Jag har för en stund sen vaknat och sitter nu som ett lik framför tven och simpssonsmaratonet på 6an med min man och katter, det är dessa stunder som jag älskar, mys med min minifamilj, ja, varför inte. 

Natten gick bra på jobbet, inte mycket att göra och bara trevligt , dock så känner jag hur kroppen sakta med säkert inte vill mer så nedräkningen har börjat till mina efterlängtade dagspass drar igång, tänk bara känslan att inte behöva sova i skift med J, att vi kommer få sova varje natt ihop igen. Underbara tanke. 

Ikväll så är det även melodifestivalen. Har ni koll på vilka som är med? Det har inte jag... Tyckte dock att förra delfinalen var helt okej så det är bara att hålla tummarna om att det är lika bra idag, eller? Hoppet har gått upp inför ikväll om man säger så! 
Nu ska jag pussa på min man innan han ska iväg. 

Love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0