Hallå vänner!

Hallå! 
Jag ville bara snabbt uppdatera och berätta att bloggen kommer att ligga lite på is idag. Efter fyra hårda nätter på jobbet så är jag helt slut och orkar knappt säga mitt hela namn så min dag spenderas i soffa framför en massa kärleks/ må bra filmer istället, såg precis klart filmen "The Luckey one" och vilken film, så otroligt bra! Zac Efron vet allt vad att skådespela är.  
Nu så blir det "One Day" som jag har sätt en gång tidigare för länge sen. 

Dessa dagar är rätt så uppskattade en då. Dem är mysiga och det är så skönt att inte ha en massa måsten, min telefon är på ljudlös och håret står åt alla håll men allt känns bra endå. Dock så ser lägenheten ut som om vi har haft ett världskrig här men det får jag lösa imorgon idag dejtar jag soffan! 

Kram på er! 


Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0