Så Ledsen...

Mina ögon är svulna. 
Näsan är täppt.
Mina kinder är fuktiga.
Och det gör ont i hjärtat...
Varför tänker nog du nu?
Jo... Jag har precis tittar på den sista avsnittet av Desperate Housewives och tårarna kunde inte hållas inne, gud vad jag har gråttit! Och jag kan inte riktigt förstå det, det är ju bara en grymt bra serie men ett jättefint slut men det gick inte att hålla inne. 
Denna serie har gjort så mycket för så många och är mer än en serie, familjerna man har stött på är inte bara karaktärer som är skapade utan nu när det är slut så får man känslan av att dem lever kvar familj för familj på sin olika ställen här i världen, det är nästan så jag får tårar nu igen när jag skriver detta men denna känslan är det samma precis när jag såg det sista avsnittet av One Tree Hill.
 
Men det som känns så bra är att jag faktiskt har alla säsonger av båda dessa serier upp så vi får se vad som händer här näst, vilken serie ska jag börja följa, tips?
 
Är det bara jag som känner så här? Kan man få en "crash" på en tvserie? 
 
Love!
 
(Bilderna är lånade från google)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0