Packa Hur ska man packa?

 
 
 
Jag ska till London om en och en halv vecka med min bästa vän. Jag är så glad och taggad att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen! Det ska bli så kul! Robbie Williams Honey! Im on my way!

Det som slog mig nu dock är att jag inte har någon koll på vad jag ska/ vill ha med mig, det särkillda med London (om vad jag har hört av min mamma bla) är att dem är riktigt noga med säkerheten där, tänk om jag skulle göra ett litet misstag på väg hem till Sverige igen som gör att vi missar planet... ursh hemska tanke! Det som är bra att jag reser just med Nathalie som är så enormt mycket mer resvan än vad jag är, som hon säger, hon är född på ett flygplan medans jag har sätt hela sverige men endast besökt tre länder utanför sverige gränser.
Men vad ska jag ha med mig? Vilka skor? Ett par bekväma och ett par snygga, i kläder, vad ska jag ha med mig! Det är något som ni kanske borde att veta om mig, jag packar alltid i sista sekunden när jag ska iväg och packar alltid upp min/ mina väskor ett antal veckor senare. Varför ingen aning...
Så denna gången, till London tänkte jag att jag skulle vara smart och börja småpacka lite redan nu i veckan när jag endå ligger här och inte kan göra någonting... Vad är det viktigaste att ha med mig till London?

Jag är såå taggad och jag bara längtar!
London, Here I come!

Så jag tänkte denna kvällen att drömma mig bort med feel good filmen "What a girl wants" som utspelar sig i London, som många andra filmer gör men man måste börja någonstans.

Love!
 
                                                                     
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0