Nille

Som jag har delat med mig utav tidigare så älskar jag inredning, att inreda mitt hem är det roligaste och mysigaste som finns. Att få hitta saker som passar i vårat hem som gör det mer välkomnade och varmt gör inte mig något. 
 
Jag har en butik som jag gillar skarpt som heter Nille. 
Nille är en gott & blandad butik men med huvudkortet på just inredning. Det finns alltid en massa finna koppar, ljus, ljusstakar, kuddar ja you name it. 
 
Jag ska inte ljuga mycket i mitt hem är just ifrån Nille. Den stillen som man hittar inne på nille eller på deras hemsida är den stillen som jag vill jobba med i mitt hem.
Det lilla lantliga står ju för mig. 
 
Så dagens tips till er att klicka in på Nilles hemsida eller varför inte åka till en butik nära dig för att kolla upp saker och ting med egna ögon.
 
 
Detta är var jag kollar efter nu, någon fin lykta till sovrummet och lite annat smått och gott till köket typ desserskålar, som dessa här nedan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är min favoritbutik, vad heter din?
 
 
Love! 
 
 
(Bilderna är lånade från google.se) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0