Netflix

Att betala för att få se på film och serier var något som jag absolut inte ville göra så när erbjudanden om en månad gratis kom att testa på både Netflix och Viaplay så smälde både jag och min sambo på stort och testade dem båda, dock inte samtidigt. 
Det jag kan säga om detta är att vi har fastnat för en av dem som vi idag använder flitit. Viaplay är väl bra om man gillar sport och NHL eller OS som börjat att sändas snart, men utbudet av film och serier tyckte jag inte var något vidare om jag ska vara ärlig. Dem lovar bara en massa nya och bra filmer, men jag kan inte riktigt se det framför mig. 
 
Netflix har en mängd med filmer, både nyare och äldre, bra ljud och gramatik (heter det va, bra bild?)
Vi har testat netflix nu i två månader tror jag och vi är mer än nöjda. 
J har hittat en serie som han följer flitit medans jag kollar på ina kärleksfilmer, såg även att jag är med på netflix, jojo jag har även jag en gång i tiden varit en filmstjärna, statist i I taket lysser stjärnorna och Linas Kvällsbok, dem finns på netflix, men mer om det en annan dag. 
 
Vi betalar 79kr i månaden för nonstop av film och serier, visst, filmer som släptes igår kanske du inte hittar här men så mycket annat och då menar jag bra saker! 
 
Så det kostar 79kr utan några andra kostnader och man har ingen uppsägningstid, helt okej om du frågar mig! 
 
Så kvällens tips från mig är att det faktiskt är värt att testa på. Om man inte vill fortsätta att betala efter en månad har gått så har du ju i vilket fall en månad tillgodo, vad sägs? 
Gratis är alltid gott! 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0