Mr & Mrs Sambo

"Att se dig i ögonen är att känna liv igen. 
Just då är allt så underbart, jag vet att du kommer förstå, det kommer att bli svåra dagar, sömnlösa nätter, men du kommer alltid att finnas, finnas här inom mig.
Du är det finaste jag vet, jag älskar dig."
 
Detta är några rader som jag jobbar på till J. 
Det som jag borde dela med mig av i stora mängder till er läsare men tyvärr missat är att jag även är musiker. Jag sjunger och skriver egna låtar. Innan jag blev sjuk och min hals gick ur balans så brukar jag sjunga minst en timma om dagen, för att hålla igång stämbanden bla. 
Innan jag flyttade till halmstad och gick i skolan så läste jag på musiklinjen, nämligen estet musik. 
Jag älskar allt som har med musik att göra. 
"Jag kunde dansa innan jag kunde gå och sjunga innan jag kunde tala" Detta är den perfekta beskrivningen på mig.
 Men mer om detta senare! detts inlägg skulle ju handla om sambolivet. 
 
Jag och J har nu bott ihop i några månader mer än två år. Vi delar allt ihop så att sätta titeln mr& mrs sambo på oss är ett lätt val.
Jag är jätteglad att jag har J, han är mitt allt och jag är halv utan honom (seriöst, han är delen av mig som saknas) Att vara sambo med någon är något som jag trivs super duper med. Att inte behöva sova själv, att ha någon att dela vardagen med är något som jag älskar. 
Men alla dalar har sina backar, alla förhållanden är inte perfekta och det är inte häller mitt och Js men man måste jobba sig förbi alla dippar. 
Klarar man sig ur en stor svaka så vet man att man klara allt. Jag vill alltid vara sambo med J , han är bäst. Dock så vet jag att jag alltid kommer att behöva tjata på honom om vissa saker i år framåt och han mot mig, det är väl bara så vi fungerar antar jag. 
Lite kul, eller?
 
Nu ikväll så sitter jag hemma. Det där med att få det städat och fint gick inte. Jag plockade lite i vardagsrummet sen var jag helt slut. Som sakt, jag känner mig frisk men är nog inte riktigt det till 100% än...
Så ikväll så blir det en film och mys med mina små hjärtan. 
Det bästa. 
 
Vad gör ni ikväll?
 
Love! 
 
 Mitt hjärta <3 
 
Me and you, just us two! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0