Ligger och längtar

Nu har vi trängt ner oss hela familje i våran säng, jag lovar er två små katter tar mer plats än vad man tror. 
Jag har satt på en film på paddan på nerflix att somna till, ska försöka att ae klart what a girl want, det gick inte så bra sist, tyvärr. 
J sover så sött bredvid mig och katterna emellan, tänk när vi får tillökning! Jisses vi kommer att behöva en gigantisk säng! Haha skämt och sido! Kan inte släppa tanken på London, jag är så spänd så nu ligger jag bara här och längtar och småövar på engelskan i mitt huvud, hoppas dem kommer att förstå oss bara. 

Vi hörs imorgon hoppas jag, då är det ju premiär för årets melodifestival. Taggade? 

Love! 


Mina naglar är lika snygga idag, gillar denna färgen så! 

God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0