Jag ser vaken ut men sover endå.

Godmorgon! Jag har precis vaknat upp i mitt hem med min två så darlings liggande nedanför mig, J har redan gott till jobbet och kommer inte hem förs än kl 3... I natt.... Vilket betyder att jag är helt själv, även idag. 

Idag så är det i vilket fall en dag som alla längtar efter men endå inte vill veta av, idag är det lönens dag! Vilket innebär att lönen kommer in men försvinner stortsätt direkt men alla räkningar som ska betalas in, för det är ju aldrig en utan det känns ju som si så där 100. 
Så idag så ska jag liksom många andra betala alla räkningar, tur att det går på några minuter i vilket fall! ^^

Kommer även att dela med mig av något jag längtar så till som ska ske i Februari med N (som jag har fått lov att ge ut det riktiga namnet på) Nathalie! Jag är så spänd, men nervös, så taggad, men skraj, men det ska bli sååå kul! Mer om detta kommer! 
Nu väntar frukosten, ska i vilket fall försöka att få di mig lite.... 

Hörs senare! 

Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0