IsaDora Magnetic Nails

Innan jag började arbeta där jag är nu så älskade jag nagellack och det gick inte en dag utan att jag hade på mig ett snyggt nagellack. 
Nu så fungerar inte detta. Jag jobbar inom restrangbranshen vilket betyder att nagellack är totalt förbjudet pga alla bakterien mm. 
 
Nu när jag endå ligger hemma och är sjukskriven till och med måndag så passar jag på att göra fingrarna snygga igen.
Förra året så fick jag ett otroligt snyggt nagellack från IsaDora. IsaDora Magnetic Nails, Wild Brush. Det är ett snyggt nagellack som har en färg av blått, grönt nyans med silver skiftingar. 
 
Hemligheten för att få till dessa vågor är en magnetsik platta som man håller över det nylackade nageln som är magnetiskt (nagellacket) och efter 15 sekunder Woala! 
Vad tyckes? 
Denna kolektion finns även i andra färger och finns att köpa även idag i olika butiker, sist jag såg dem var på åhlens för 119kr tror jag.
 
Så vad tycks? Perfekt till festen, vardagen eller resan.




 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0