Inte lätt för en liten katt

Harry & Bobbie är mina guldkorn som tillsammans med J bildar dem mina tre hjärtan. Dem är allt jag har och värdesätter jorden runt i evigheter.
Dock så tycker jag inte att det är kul när någon av dem blir dåliga vare sig det är J eller någon av katterna och med tanke på att jag har legat dålig nu i ca 3 veckor så hoppas jag inte att detta händer dem. 
J har dock börjat att känna sig hänging och har klagat på lite halsont så jag hoppas inte att det är hans tur nu, sjukdomen får försvinna från våran familj nu tycker jag. 
 
Skillnaden mellan J och Harry &Bobbie är att J är en människa på 25 år, han kan ta hand om sig själv när han är sjuk och kan berätta för folk att han är dålig. 
Nu ikväll så har jag märkt av att Harry har varit lite hängig och nu den senaste timmen så har hans nos runnit och han går runt och nysser, lilla gubben, hoppas inte Bobbie flyger på samma sak nu bara. 
Det så jag tycker är jobbigt är att han inte kan berätta hur han mår, han kan inte säga att han vill ha mys eller en extra godisbit för att få upp humöret. 
Jag hoppas verkligen att det bara är en liten försyldning som snart går över. Det är inte lätt för en liten katt att vara sjuk. 
 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0