Inredning

Åh vad jag blev sugen på att göra iordning mitt vardagsrum nu, göra iordning väggarn, köpa nytt och bara inreda detta rum så att det blir precis så som jag vill ha det så att jag tillslut kan känna mig lika nöjd med mitt vardagsrum som jag är med köket. 
 
Just nu så sitter jag och tittar runt på hemsidor efter snygga tapeter men jag är fortfarande fast vid min lilla fanstasi om hur jag vill ha det. 
Innan vi flyttade in här så hittade jag en tapet på rusta "av alla ställen" som är en tapet som föreställer en vit tegelväg. Det som jag fastnade för med denna var att det "teglet" går ut ca 1, 2 mm vilket betyder att det på håll ser ut som en riktig tegelväg. 
Jag har sedan många år tillbaka viljat ha en vit tegelväg, det är något med tegel som lägger någon myskänsla över det hela. 
Det jag ser framför mig hur mitt vardagsrum ska se ut så ska det vara en fondväg med den vita tegeltapeten och dem tre respektive ska vara i vitt, ljus bärst, inte någon tandläkare/sjukhus kall vit färg utan en varm vaniljglassvit typ. Detta skulle vara sååå snyggt. 
Dock så måste jag få över min älskar J på denna plan... Han och bara vitt är inte dem bästa vännerna, hur nu detta kommer sig... 
 
Men troligtvis får jag göra som jag vill jag behöver dock få honom att inse hur snyggt det skulle bli i vårat hem, rummet skulle kännas mycket större och varmare. 
 
Nej nu när jag kommer hem från London, om ekonomin tillåter så blir det att börja att göra det snyggt här, i värsta fall i mars, nu vill jag inte bo i ett barnrum längre, ja tyvärr så är det så illa. 
Det är i vilket fall denna tapeten som jag har tänkt mig, diskret men endå fräsh och snygg! 
Vad tycks?
 
                                                                                                         
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0