Fifty First Date, SF

J åkte precis iväg med sin kompis till Göteborg för att fota på en spelning som är nu ikväll och kommer inte komma hem förs imorgon på förmiddagen. Så det betyder att jag och katterna har SF (sambofritt) och jag kan lova att jag jublar inte! Det är inte som när man var liten och FF (föräldrarfritt) var det bästa som fanns. 
Jag har i vilket fall kurat upp mig i soffan under en go filt och tittar på Fifty First Date som går på 3:an. 
Till detta så har både chips och godisskålen åkt fram. Lite mysigt måste man ju ha i ensamheten. 
Åh saknar redan min man! 

Hur ser eran kväll ut? 

Love! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0