Eld, Den perfekta söndagskvällen!

Nu i jul så fick jag en egen liten öppen spis av min mormor och morfar i julklapp. Eller öppen spis är det väl inte riktigt men det är en lykta med levande eld vilket jag tycker är såå mysigt! När jag flyttar till hus så ska jag garanterat ha en öppen spis, det är så mysigt och skarmigt. Tänk att få komma in till en varm eld efter en heldag ute i kylan, drömmen. 
Så nu har jag i vilket fall min egna lilla "eld" vem vet kanske att jag kan grilla mina egna marsmellows över lågan?


Ikväll så ska jag och min man bara mysa hemma med våran lilla familj. Harry har fått tillbaka sin filt så han myser fullt ut med den och lämnar den inte mer än för toabesök och matraster. Bobbie har däremot intagit mitt knä ikväll och sover så sött. Min familj, mina tre hjärtan. 
Till allt detta så tar vi oss en stor kopp te mot hostan och filmen Shutter I-land som går på 4:an ikväll. 

Kvällen till ära har vi även tänt upp en massa ljus i hela lägenheten. Så mysigt. Detta är den perfekta söndagskvällen, minus sjukdomen då. 

Love! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0