Drömmer

I mina mjukskläder sitter jag här i min enkla soffa med Top Model igång på tven och bara drömmer, egentligen så borde jag lägga mina små krafter på att städa, mitt hem ser ut som en svinstia! påriktigt! Det är damm, smulor, kattleksaker överallt, ursh detta är inte mitt hem, typ. Får nog dra igång lite Robbie Williams sen så går det nog lättare, min man måste ju få komma hem till något bra. Ett fint hem, vem säger nej till det?

Bortsätt från mina måsten så kan jag inte sluta dagdrömma om London. Tänk att jag sitter i London nu om en vecka på ett fik, kanske starbucks? i fina england. Åh Längtar. Få prata engelska, se en ny kultur och gå på musikal (som vi ska göra på torsdagkväll) jag älskar musikaler!!!
Mamma mia här kommer vi!
Åh jag spricker! Men det går inte att få ner i ord hur otroligt roligt detta ska bli.
Jag har endast varit i tre länder utanför sveriges gränser, Paris, Danmark och Norge, snart så kan jag lägga till London i min lilla lista.
Jag och min kära vän J, inte min karl utan min fina vän J (många Jn innan jag har dubbelkollat om namnen) pratar på att ta en sväng till grekland i sommar, hoppas att vi kan lösa detta! :)

Nej nu måste jag göra något mot denna röran, hörs snart!

Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0