Träningsvärk

Det är helt sjuk vad ont jag har i mina ben! Men jag antar att när man har legat stilla i en soffa i tre veckor så får man väl träningsvärk av att gå i stan en hel dag, men detta är sjukt! Vilken smärta! 

Försökte att få fram en dagens till er idag med fina bilder och detaljer på mina smycken och assessorer men det inlägget vill inte komma fram. Det vill inte uppdateras och jag vet inte vad jag gör för fel, har försökt i över en timma nu... Jaja bättre lycka imorgon då storpackningen inför resa ska ske! Lovly! 

Imorgon så är det även tillbaka till arbetet. 

Men nu blir det filmmys i sängen med min älskling och träningsvärken, dock så tror jag att J sussar sött om en liten stund, vi får väl se. 

Vi hörs mer imorgon! 


Love! 
Så här har jag sätt ut idag, en liten bild fick komma upp i vilket fall. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0