Shopping i Halmstad!

Godkväll! 
Jag som lovade er en massa bloggande imorse kan nu konstatera att jag ljög... Det var helt enkelt för kul i stan med bästa Julia och Nathalie och vad vi har shoppat! 
Egentligen så vet jag inte riktigt vad jag tänker med, jag åker till London om bara några timmar, typ, 61 om man ska vara exakt, vad fasen gör jag då istan och spenderar pengar? Anna Johansson, börja att tänk med ditt huvud, inte med plånboken. 
 
Nu så sitter jag här stolt som tuppen i hönshuset med min fina Nathalie och har precis beställt biljetter till våra äventyr i London, musikalen The Lion King och till Madame Tussouds, där jag ska få träffa min bästa vän, min förebild, Robbie Williams! Jag berättade nyss för Natha att jag måste ha så snygga outfits med mig som möjligt, jag kan ju springa på han på Londons Ica, who knows? 
 
Har i vilket fall införskaffat mig en superfin klänning till musikalkvällen och ett par snygga byxor till resan och självklart blev det lite inredning på köpet jag älskar ju som sagt just inredning, så nu har även mitt vardagsrumsbord fått en make over.
Så efter en trevlig lunch, shopping och en massa härliga skratt med mina tjejer så har äntligen nötterna och chipsen kommit fram och vi tar och avslutar denna kväll med mys med min favorit! 
 
Ska vara duktigare på att uppdatera imorgon, lovar! 

Love! 
 
House of belle, gamla Villabutiken i Gallerian Halmstad, har allt mellan inredning till kläder. 
 
Byxorna är köpta på House of Belle och  kommer från märket Villa fick dem på rean för 99kr ett kap i mina ögon. 
 
 
Denna klänning, med utsläppt lockat hår och ett långt halsband till ett par röda läppar på våran musikalkväll. Klänningen är köpt på HM för 199kr. 
Självklart med en bar, öppen rygg. 
Månadspresent till min Darling, Village 25kr 
Best Friends, We are fabulous!
Ljusgrupp: Hållaren/ Grunden, Village Rea 30kr (139kr)
Stenar Svart: Lagerhouse, 39kr 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0