Safe Haven

 
För ett tag sen kanske två veckor sen så köpte jag mig denna filmen för att komma på bättre humör när jag låg här och mådde som sämst, jag har sätt den en gång tidigare och kan meddela att jag förälskad i den på direkten och kan nu säga att detta är en av mina nya favoritfilmer. 
Så nu så blir det "frukost" framför denna goding med Harry (Bobbie sover i sovrummet, hon älskar att han våran dubbelsäng för sig själv) och bara mysa tills mannen i huset kommer hem. 
 
Passade även på nyss att dra hem lite Alla hjärtans dag presenter till J på www.cdon.com, eftersom att han ibland läser här på bloggen så vill jag inte gå ut med vad jag har köpt än, men hoppas att det blir bra. Passade samtidigt på att klicka hem den romantiska komedin Big Wedding till mig, något måste man ju unna sig säger jag som precis har landat från shoppingen i London?!! men det blir nog bra. 
Del två av Londonresan kommer nu i eftermiddag. 
 
Hörs snart! 
 
Love! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0