Packningen är igång!

Packningen är i full gång och jag går lite crazy är här hemma, vad ska jag ha med mig, på mig, hur mycket ska jag ta med, vilka smycken, vilka skor... Jaja hoppas att det blir bra. Helt sjukt spännande i vilket fall! 

Ikväll så blir det att jobba och jobba sen hem sova och sen jobba lite till, sen sova lite och sen LONDON! Detta är mitt schema dem kommande timmarna, dem kommer att flyga fram! 
Så har redan satt ihop min Outfit för Londonresan, sköna snygga byxor som jag köpte igår från Villa tillsammans med
en vit snygg topp från Gina, tror detta blir toppen! 

Nej nu ska jag fortsätta, måste bli klar innan jag ska vidare till mina grannar ikväll, min "bror" från min hemstad är
på besök så måste ju ditt snabbt och säga hej innan jobbet. 

Love! 






Kommentarer
Julia

Sjukt snygga skor :)

2014-02-04 @ 19:35:21
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0