GRATTIS!!!

Stort grattis till min förebild, min största idol och mannen som jag har delat mer stunder med än J... tror jag. Idag så är det inte bara Js pappa som fyller år utan även min största idol! 
Robbie Williams!!!!
 
Robbie Williams har varit min förebild och idol flera, flera år, vet inte hur länge jag har lyssnat på hans musik om jag ska vara ärlig. När jag bodde hemma så hade jag i ca fyra års tid min dörr tapelserad med Robbie Williams dock så tyckte mina kära föräldrar att jag vara för "töntig" att ha dörren tapelserad som 18 åring så jag var tvungen att ta ner alla 200 bilder på honom... det var en tråkig dag men spåren finns fortfarande kvar, mohahaha! 
 
Alla stunder, glad som ledsen så har jag lyssnat på musiken i både backar och dallar, så tack för all musik och för att du fortfarande är den entertainer som du är! 
Jag har varit på dem två senaste konserterna i Göteborg och i Stockholm i maj är han här igen och jag måste ditt! Ska bara hitta någon som kan gå med mig. 
 
Så Grattis Grattis Grattis! 
 
40!
 
 
Love!
 
Ditt största fan i Sverige! 
 
 
 
 
Jag och Robbie Williams på Madam Tussauds, ja, jag fick starstrucks! 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0