Den 6 Februari, On are way!!!

Efter fyra timmar sömn, en öm kropp och fötter som svider efter alla timmar på jobbet så är det äntligen dags att snart åka vidare till flygplatsen, efter månader av planering så är det äntligen dags! 
Nathalie kommer när som helst med bilen som ska ta oss till planet och London! Äntligen! 
 
Som jag berättade igår så kommer det ju inte bli så mycket bloggande dessa dagar men jag hoppas att ni kan ha vänta in några dagar, då kommer jag att berätta allt om min resa! Med bilder och ord! Och jag hoppas och kan nästan garantera att jag kommer att skriva om detta ett tag fram över.
 
Nu måste jag leta rätt på mina solglasögon, dessa komande dagar är det beräknat med 10grader plus och strålande sol, vår, kan det bli bättre i dessa kalla dagar?
 
Ta hand om er så hörs vi igen på söndag! 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0