Den 5 Februari

Godmorgon kära läsare. 
Nyvaken och dan så har jag precis mummsat i mig min gröna omellet och sitter nu men en kopp kaffe och går igenom hela resväskan del för del, att jag just nu imorgon kommer att befina mig i London är ofattbart! Efter allt prat, planerande och funderade så är det äntligen dags! 
 
Tyvärr så tror jag nog att det är så att det nog inte kommer bli så mycket bloggande från och med idag fram till söndag vilket jag tycker är lite tråkigt, men vad ska man göra, semester är väl en semester, från allt? 
Om en timma bär det av till jobbet igen för att jobba några timmar innan jag runt 01 får åka hem till min säng och sista natt med min älskling. J är så söt just nu, eftersom att han jobbar långa dagar så har vi endast sätt imorse när jag kom hem och innan jag somnade ca fem minuter efter det, så det blir gott att få mysa lite innan den stora resan! 
 
Vi ska vara i London i 4 dagar, eller ja, på söndag så åker vi hem på morgonen men endå, fyra sköna dagar och äventyret kommer att dra igång på direkten. 
 
Jag hoppas att ni får några härliga dagar här i Sverige, så ska jag försöka att leva livet i London, men hur svårt kan det vara egentligen, jag, min bästa vän, London? det klingar bra i mina öron, eller vad tycker ni! 
 
Love! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0