Den 4 Februari

Hallå! 
Jag sitter och smuttar kaffe och bestämde mig för att idag så ska jag hålla det jag har lovat och lägga upp alla bilder från mina dagar, ni ska få se hur fint det blev i mitt sovrumsfönster och jag ska uppdatera hela dagen så att ni får lite trevlig läsning nu när det inte bara står om att jag mår skitdåligt för det gör jag inte, jag mår riktigt bra. Vilken känsla, att faktiskt kunna säga det, jag mår bra! Dock så har jag nog smittats via telefonen eftersom att min älskade mamma nu ligger och är jätteförsyld, stackare, har redan via telefonen försökt att muntra upp henne och jag tror att jag lyckades, så hoppas att hon snart är frisk. 
 
Idag så väntar som sakt packningen till resan som sker om exakt 47 timmar och 45 minuter! Det är helt sjuk, jag sitter på planet på landvetter om bara några ynka timmar, det är såå kul! 
Så packning idag och senare ikväll så bär det tillbaka till jobbet och det kan jag erkänna kommer med blandade känslor. Jag saknar alla mina fina kollegor men att vara uppe i natt och att arbeta känns lite långsökt, men det går nog bra, ska bli skönt att komma tillbaka i vilket fall. 
 
Nej nu ska jag njuta av mitt kaffe innan jag tar fram kameran och fotar mitt fina fönster i sovrummet, tänk vad lite grönt kan göra!
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0