Den 13 Februari!

Godmorgon! 
Nyvaken och dann sitter jag här med min kopp kaffe och ska snart göra mig iordning för denna dag som bjuder på mycket, kommer nog inte att andas ut förs ikväll, men det är inte på ett negativt sätt ska jag säga. 
Nu om dryga timmen så ska jag åka hem till  min fina vän Julia som ska bjuda mig på brunch hemma hos henne, "Kom hungrig" skrev hon så jag hoppar frukosten idag och kör bara på mitt obligatoriska kaffe, mumms.
 
Efter en garanterad trevlig stund hos Julia så drar jag mig vidare till jobbet för ett möte som jag har väntat på att få ha ett bra tag nu, så jag kan bara hoppas på att jag hör positiva nyheter, jag blir alltid smånervös inför möten och jag kan inte sätta fingret på varför men det är något mer ordet möte som gör mig skraj, men det blir nog bra, så håll en tumme för mig! 
 
Efter mötet på  jobbet så drar jag mig in till stan för att träffa min fina vän P, vi har itne träffats på evigheter känns det som så det ska bli så kul att ta en god fika med henne. Antar att det blir en massa tjaj, till 1000. Trevligt!
 
En bonus på allt detta är ju att min svärfar idag fyller 62 så i eftermiddag så åker vi ut till dem för att fira och äta gott.
 
Som sagt, idag händer det mycket med det är ju inte jobbiga ting som sker, det blir ju mer att svänga runt överallt som blir det jobbiga. Men det blir nog bra. 
 
Nu ska jag göra mig fin! 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0