Alla <3 Dag

Hallå!
Glad alla hjärtans dag på er allt där ut, tänk att vi redan är inne i mittan februari tänk vad tiden springer iväg, för en vecka sen så var jag på westfeild och shoppade loss just nu. Var tar tiden vägen egentligen?
 
Idag så har jag inga planer mer än att jag i eftermiddag ska träffa min fina vän P som jag inte har träffat på evigheter! Så det ska bli så kul, fika och mys, det sitter ju aldrig fel. 
 
Dagen startade för mitt fall tidigt, J ville ha upp mig tidigt för att äta en god fruksot ihop, pannkakor, mumma, men nu sitter jag här som en äkta zombi och bara längtar efter att få sluta ögonen några minuter, längtar. 
 
Igår kväll så bytte jag och J presenter, eller J fick en present av mig och han verkade nöjd, filmen "Now You See me" var det som var min gåva iår eftersom att han alltid tjatar om "vilka dåliga filmer vi har, alla handlar om kärlek" så nej nu blev det lite action, thriller och komedi, aldrig fel, den verkar faktiskt riktigt bra. 
 
Ikväll så är det tillbaka till jobbet, så mycket kärlek lär det bli inatt. 
 
London del tre bjuder jag även på senare idag. 
 
Love! 
 
Kör på lockar i håret idag, vad tycks? 
 




 


Kommentarer
Julia

Åh va fin! 👌

2014-02-14 @ 14:15:22
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0