Gokväll!

Gokväll på er där ute i världen, sevrige, halmstad osv. Allt bra med er? Haft en bra dag?
Idag har jag haft att göra från kl 8 tills istort sätt nu så nu sitter jag i soffan framför tv med min älsk och äter en jättegod glass och te, supergott!!! Och mysigr framför allt.
Glassen är i vilket fall från sia (såklart, om du bor i Halmstad) med smak utan, vit choklad, mörka choklad flan, mandel, vanlij och körabärsbitar. Denna goa blandning trodde inte jag var att hänga i julgranen, men gud vad gott!! Är redan inne på min andra potion! Så ser ni denna i fryadisken, köp den, ni kommer inte ångra er :)

Nu ska jag mysa vidare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0