Drömtydning!

 
Sökte runt lite på internet om drömmar och drömtydning, detta hittade jag på det som jag drömde inte natt... Ser inte bra ut,om man säger så... Och detta är bara några av dem ord jag hittade som jag upplevt inatt... 
Ja vad säger ni? 
 
 
 
VARG, se levande: du blir utsatt för svek. 
Se uppstoppad: någon försöker lura dig till en dumhet. 
Höra tjuta: akta dig för en opålitlig vän.
ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. 
Se: se upp för elaka personer.
 Bli biten av: någon förtalar dig.
Döda: du får/ har en fiende.
 
  
 

 



Kommentarer
Moa & Johanna

följ oss via bloglovin och vi följer dig?
kommentera vilket nummer du blev så gör vi detsamma! :D

Svar: Det gör jag gärna men är inte aktiv där, hur ser jag mitt "nummer" mm? Tips?
Kram
Anna Johansson

2012-09-24 @ 11:44:04
URL: http://photoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0