Det märks att man har vart rätt trött...

Pratade med min kära moder i telefon tidigare idag då hon berättade att det har märkts här på bloggen att jag inte har sovit eller mått så bra på några dagar, vilket jag senare får höra av min goa mamma.
Som hon nämde tidigare idag:
- Jag vill inte vara dum eller så men det är inte februari...
Februari tänkte jag... Det vissade sig att jag hade skrivit i ett inlägg igår "den 3 februari istället för september... Vart är huvudet någonstans? Är det resultatet efter 7 timmars sömn under en helg. Haha!
(Bjuder på bilden! Ett bevis på att man lever fast man är trött och har magont, inte matont eller rättare sagt matkattar istället för magkatarr, ja huvudet är inte alltid med)
Tack mamma för att du följer med i svängarna!


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0