Den 21 Septemeber!

Godmorgon!
Nu är det inte så stressat längre. Sitter på Maxi i Halmstad där jag ska dema resten av dagen i deras fik, har precis avnjutigt en stor och god frukostbuffé så nu är jag proppmätt och redo för en ny arbetsdag!
Ska bli riktigt spännande!
Så idag så är det jobb som står på mitt schema och senare hem för att mysa! Åh ska bli så skönt att komma hem vid sju tiden, lägga sig i soffan/ sängen, mysa med mina katter och bara andas inför imorgon då det väntar ett nytt arbetspass! Kan seriöst säga att jag inte har någon anning om när jag jobbade så här mycket sist... Hoppas det ser bra ut på kontot bara!
Nu ska jag möta upp min kollega för dagen! Hörs sen!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0