Sköna Halmstad!

Kom hem till sköna halmstad vid fem tiden så sitter nu äntligen i soffan och kollar lite på tv:en medans jag målar om naglarna till den härliga rosa/röda färgen (favoriten, nummer 18 från Depend) och som alltid blev det riktigt snyggt!
Så skönt att få vara hemma och ledig imorgon innan arbetspasseb drar igång på allvar, inte ledig förs min födelsedag nästa så imorgon så ska jag vara egoiskisk och ta hand om mig själv och umgås med min pojk! Ska bli riktigt kul att dra igång i vilket fall så jag längtar! Om alla dessa positiva vibbar som jag har fått stämmer så kan jag ju bara ta och njuta av vad framtid har att erbjuda!

Nu blir det bonde söker fru, jag vet, jag är lite för nördig :)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0