Kör en repeis!

Då var Harry inlämnad på djursjukhuset och ska vara färdig att åka hem vid klockan ett.
Han var så duktig när vi lämnade av honom ända tills dem tog in honom i ett annat rum och han började skricka. Om det var för att verken jag eller husse var med eller att han var ensam för första gången i hans liv i ett mystiskt rum vet jag inte, men jag kan ju inte mer än att säga att moderskänslorna drog igång rätt rejält, jag ville bara gå in och ta upp honom i min famn, min lilla pojke! Men detta kommer nog att gå jättebra!

Eftersom att vi inte kände att det är någon idé för oss att åka hem så drog vi oss till maxi och till den stora maxifrukosten som vi har njutit av nu ett tag. Mumma! Så gott och glutenfritt!

Nu ska vi handla lite och kolla lite i butiker innan vi ska hämta upp våran älskling!

(Kan inte ladda upp någon bild eftersom att jag bloggar ifrån mobilen med värdens sämsta täckning, så blir mer bilder senare)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0