En röst som gömmer sig i natten...

En stor svensk röst som alla i hela sverige vet om men kanske inte har på sin spotifylista är Peter Jöback. 
Jag sitter just nu och gör en ny lista till hösten och allmäna åkturer med bilen mm och kunde inte låta bli att lägga till lite låtar med Peter. Hans röst är så stor och har sån kraft och han vet precis hur han ska använda den. Och om det är någon artist som man kan kalla för "snyggt nasal" så är det rätt pojke att sätta detta ord på. Sitter just nu och lyssnar på "Vill ha dej nu", vilken kraft och vilken känsla! Wow! 
Just nu (eller han kanske är klar.. hm har ingen koll) är han/ var han i vilket fall i London och spelade huvudrollen i "The Phantom of the Opera"!! Jag önskar verkligen att jag kunde åka ditt och kolla in läget! För det första så älskar jag musikaler och vem vill missa denna röst? Och han ser ju inte jättedum ut heller :)
Håller ni med mig?
 
(P.s Jag är fortfarande tokig i Robbie, så att ingen börjar tro något annat :) )
 
Love 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0