Den 1 Oktober!

Godmorgon!
Sovit gott?
Det kan jag inte påstå att jag har, efterson att jag har jobbat natt så har jag fått kanske tre timmars sömn. Men det är ju vad man får ta när man har natttimmar.
Nu slutar jag om tio minuter, sen kommer min pojkvän och plockar upp mig innan vi drar oss till djursjukhuset för kastrering av Harry. Min lilla pojke! Hoppas att det går bra bara! Är lite nervös om jag ska vara ärlig. Men det kommer att gå bra!

Resten av min dag ska jag bara sova/ vila kolla film och bara bli pigg så att jag kan ha en "normal" dag imorgon.

Vad gör ni idag?

Btw, idag så är det den 1 oktober vilket betyder att jag bara har bara 26 dagar kvar som 19åring! Skit, må tiden gå fort nu! Haha
20 år, låter bra det! Eller vad säger ni?

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0