Sooommmmmmaaarrr!

Är det sant? Sol, varmt, 28grader ute! Är äntligen sommaren här? Eller är det bara för tillfället? Hoppas nu att vädret håller i sig! Har nu i vilket fall äntligen slutat jobba för idag så denna riktigt jobbig dag är äntligen över och nu ska jag bara mysa med mina små guldklimpar och bara ta det lugnt resten av dan och försöka ta mig ut i solen för lite färg! Dock är ju min pärla till bil på hotelet/ verkstan "svärfar" över natten så hoppas på lika bra väder imorgon så man kan dra sig till stranden och bara sola och ha det gott! Finns ju så otroligt fina stränder här i Halmstad som man inte har hunnit uppleva pga vädret, så nu får jag hoppas på en "sen" bränna!!! Äntligen! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0