LänkTävling!

Tänkte dra igång en länktävling! 
Why?
Eftersom att jag har haft en liten bloggsvaka nu och känner att jag vill göra något kul och lite utmanande för er läsare? Ni kommer att synas för en mängd läsare det kan jag lova! 
Tävling går i vilket fall ut på att ni ska svara rätt på två filmcitat, alltså ifrån vilken film kommer sitaten?
Komentera erat svar nedan, och av dem som svarar rätt drar jag en lycklig vinnare som får sin blogg länkad i TRE dagar! 
Alltså! Din blogg kommer att synas här på min blogg i tre dagar? Bra start på december samt första advent, drar vinnaren i vekan! 
Så lycka till! 
 
 
Jag söker alltså två filmer!
 
Ur vilka filmer kommer följande citat ifrån:....
 
"You jump, I jump" 
 
och...
 
"Am allso just  a girl, standing infront of a boy, and asking him to love her" 
 
LYCKA TILL KÄRA VÄNNER! 
 
(Vill inte ha några jobbig komentarer om stavningen är ni gulliga! )
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0