Premiär kväll

Ligger i soffan och myser med katterna i väntan på att alla premiärer ska börja på tv:en, eller som dem skriver i aftonbladet, "krig på premiärkvällen ikäll mellan tv kanalerna" jaja, vad ska ni kolla in? Själv får det bli Robinson, Ensam mamma söker och Breaking News! Min kväll är bordad! Eller som min kära far skulle uttrycka det "dyngprogram"! Känns lite skönt att inte min karl är hemma så att han inte kan byta kanal mitt i allt!
Så nu ska jag bara ta ett glas vin och mysa vidare!

Glöm inte bort frågestunden som håller på just nu! Ställ vad ni vill så ska jag försöka svara på det! :)

Love!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3847097/images/2012/pic_5032771eddf2b32b49000a03.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0