Diskfobi?

Kan man ha diskfobi?
Eller trasfobi?
 
Jag tror att jag lider av dessa två och allt tackvare alla vetenskapsprogram... såg ett här om dagen som handlade om dålda bakterier i hemmet. Dum som jag är (kan vara ibland) började jag att följa detta och fick reda på att det är inte trevliga baktertier/djur som bor på disktrasan!!! Den är full av alla möjliga mindre trevliga djur!!! 
Enda sen vi flyttade in till lägenheten så har jag haft diskhandskar eftersom att vi inte äger någon diskmaskin och inte ville bli för torr om händerna, om man säger så här... nu torkar jag inte av matbordet utan dem! Ursh! 
Tror nog min käre karl börjar bli snäppet tokig på mig och min "Det finns disk, det har säkert börjat lukta" grej som jag kör högt och i halv panik så fort det ligger något i diskkon! Seriöst, kan inte göra något rätt om jag vet att det finns en disk (som snart börjar lukt) som väntar på mig! Helt sjukt! och helt otroligt att han pallar med mig, haha men är väl inte sån varje dag hoppas jag! *blinck*
 
Imorgon är jag i vilket fall ledig (så skönt) ska bara in till kontoret för ett litet möte, gymma och sen kan jag ta en härlig mysdag med katterna framför "Robinson" och "Ensam mamma söker" 
Min kära pojk åker nämligen till Karlstad för att skriva tenta så man får ju passa på, eller vad säger ni?
 
Nu blir det kvällsmat här, Omellet! Mumma Bumma! 
 
Btw: Varför har jag inte tv11 just nu? TOKIG! 
Haha
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0