Dagens planer!

Idag så har jag ju lite planerat som sagt!
Fotografering med syster senare på hunneberg, vid ett jättefint vattenfall som vi kallar för "Colafallet" eftersom att det ser ut som Coca Cola. Och om solen håller sig framme så blir det nog sjukt snygga bilder!

Senare så kommer min farbror förbi och jag ska in till stan för att träffa bästis som snart ska flytta till Örebro!
Så glad för hennes skull men så sjukt långt emellan oss! Jag i Halmstad och hon i Örebro... Så man får ta vara av dem tillfällerna vi har att ses på!
Ska bli så skönt att träffa henne sen!
Hon är ju bäst!
Haha.

Nu ska jag mysa vidare med min yngsta syster på väntan på min mellersta syster. Haha, hänger ni med i svängarna?


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0