Då så!

Då så! Då var allt packat och klart och redo att fösas in i bilen.
nu så ska vi bara njuta av min mammas härligt goda mat innan vi drar oss hemåt! Inte helt fel om man säger så! 
och änligen ska jag få köra bil! Har inte kört på en vecka! Helt sjkt!
Mina föräldrar (mest pappa) ser lite snett på att jag ska köra deras bil, och om jag ska vara ärlig så förstår jag honom eftersom att varken mamma eller pappa har vart med under min utvekling till körkortet eftersom att jag tog mitt körkort i Halmstad. Så nu äntligen ska jag få köra våran lilla skrutt till bil enda hem och ner till Halmstad, dock första gången i Göteborg... ska bli intressant! 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0