Vilken tråkig dag!

UrsH! Detta har inte varit en bra dag för bloggen, inte många inlägg och dem mesta av dem har jag bara viljat fått iväg så snabbt som möjligt eftersom jag mår som jag gör. Ursh, stackars er som måste läsa om detta elende, hoppas att det är bättre imorgon så att jag kan dela med mig om något roligare än bara denna nedras sjukdom.
Hur roligt är det egentligen, inte något vidare.

Jag ser att vintern har kommit till Halmstad påriktigt nu äntligen utanför mitt fönster! Dock lite fel i tiden om du frågar mig,jag vill ha snö runt jul, nyår och att den sen ska ligga kvar tills nu men egentligen vad gör det, jag får ju i vilket fall se snön, bara det är ju lite kul.
Hoppas att jag kan få känna av den med innan den försvinner igen.

Annars, vad har hänt idag?
Från mitt håll ingenting, jag vaknade vid 12 tiden, gick upp och satte mig i soffan och stanade här hela dagen och det är där jag fortfarande sitter eftersom att det idag har gjort extra ont.
Kul liv, nej inte dessa veckor.... Jag bara längtar tills jag bli frisk då jag kan kolla i butiker, fika med mina vänner, jobba, åh sköna framtid som snart får komma! Bara att få gå utanför lägenheten är ju helt underbart, och då älskar jag mitt hem. Komiskt.

Nu så har jag satt på min favoritfilm, J jobbar natt och kommer inte hem för sent så då får man passa på. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är Titanic min favoritiflm och jag tittar på den så ofta jag kan, inte så ofta så att jag tröttnar utan mer i stunder då jag behöver den som när jag vill muntras upp, är ledsen, saknar min man eller bara vill se en bra film med bra skådisar.
Undra hur filmen skulle ha sätt ut med helt andra skådespelare, typ ett par oerfarna skådisar som inte har de bästa skådespeleret... Nej ursh detta vill jag inte ens tänka på.
Så James Cameron har gjort ett riktigt bra jobb!

Nu börjar filmen. Som sagt jag hoppas att det blir en bättre dag för bloggen imorgon!

Kramar till er!

Love!
                                              


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0