Den 16 Februari

Godmorgon! 
Jag är helt förstörd! Efter en enormt jobbig natt på jobbet så är jag verken död eller levande idag... Inte kul alls om du fråga mig, mitt huvud dunkar som en basketboll mot ett gympagolv, det gör inte ont utan det känns bara som att hjärnan är förstort för att få plats i huvudet och på något höger vill ta sig ut, äckligt men sant. 
Trots allt detta så jag jag en överspänd J som sitter och väntar tålmodigt på att jag ska vakna till liv så att vi kan gå till gymet men jag önskar att jag kunde slipa, kroppen är ur funktion idag! Ursh! 

Idag så är det vila som står på schemat så jag orkar med dem kommande 6 nätterna som återstår innan några dagars ledighet. Men som sagt gymmet nästa. 

Love! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0