Den 17 Februari

Godmorgon!
Det blir inte ås mycket bloggande nu när jag jobbar som jag jobbar men jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att bli bra igen när jag snart få gå ner och jobba dagtid igen och ni ska bara veta vad jag längtar, att aldrig mer få sova skift med J är nog det jag längtar till mest, tänk, vi kommer att få sova ihop varje natt igen, underbara känsla. 
 
Jag ska snart gå och göra lite frukost, jag vet, klockan är snart 18 och jag ska äta dagens första mål, welcome to my lift, men det är så, jag sover, äter, sover, jobbar, äter, sover, exak så här ser mina dagar ut och har jag tur så kanske jag orkar med något mer, men thats life. 
 
Nu så blir det varma mackor, mumma! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0