Hallå!

Nu har det gått si så där två veckors sen jag senast bloggat men det händer en del i mitt liv nu så bloggandet har tyvärr kommit lite i kläm men klart att det ska komma igång igen! Eller vad säger ni? 

Just nu så har jag myst ner mig under min filt i soffan tillsammans med ett gott glas vin och Lets Dance på tv, dock så vill inte mina ögon mer än att krypa ner hos J i sängen men jag måste ju se klart programmet, vem som åkte ut kan jag kolla upp på Aftonbladet imorgon, inte lika viktigt liksom. 

Det hat hänt en hel del under dessa två veckor, jag har bland annat gått ner från  nattpass till dagpass och det är såå kul! Seriöst, jag har ett leende på läpparna hela tiden! En kollega kom till och med fram till mig förut och sa "seriöst , varför är du så j*kla glad jämt" och jag kan inte svara på detta, det är bara så himla himla kul! Det går inte att beskriva , jag älskar mitt jobb mer än så är det inte. 

Och i och med allt detta då har även våren kommit till Halmstad! Älskade vår som jag har längtat! 

Nej nu väntar sängen, heldag på jobbet imorgon! Ska bli sååå kul! 

Love! 

Försommar mys med bästa Julia i tisdags på hennes balkong med fruktsallad i en stekande sol med en klarblå himmel, som jag har längtat! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0