Skön kväll.

Nyvaken så har jag precis vaknat upp i soffan efter två timmars sömn utan att J står över mig och säger att han ska gå och lägga sig, finns det något jobbigare än att vakna upp till denna fras? Tror inte det. 

Nu ska jag snart iväg till jobbet en sista gång innan ledigheten drar igång imorgon, en dag, men såå skönt det ska bli, jag bara längtar! :) 

Idag så har jag sovit i stort sätt hela dagen men trots denna goda sömn så har jag endå hunnit med en skön långpromenad med min man samt starten av filmen "Man of steel" J fick välja, men jag somnade, som tyvärr har blivit en vana, tråkigt nog. 

Nu får jag slänga i mig kaffe så att jag inte somnar! Detta är ju sjukt!  

Love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0