Godmorgon!

Vilken natt! 
Efter att jag igår under min lediga dag endast sov, såg på film och sov lite till fram till kl 22 på kvällen då J kom hem. Med lite kvällsmys och kvällsmat framför tv så piggnade jag till medans J var helt slut efter sin 14 timmars arbetspass så när J stensomande tidigt så låg jag klarvaken till kl 04 inatt... Helt sjukt! Sen dröjde de inte länge förs Harry kom och tyckte att jag skulle gå upp runt 12 tiden, min lilla kille. 
Nu ligger han i mitt knä och sussar sött med mig framför musikalserien Smash! Så bra! Så check it out! 
Nu väntar en timmas disk och en lägenhet som vill bli städat! Urke! 

Love! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0