Torra Händer

HJÄLP SNÄLLA! 
Något jag har märkt av nu lite extra när jag har varit/ är sjuk är att mina händer har blivit enormt torra! Är detta pga kylan eller att jag inte orkar göra så mycket? I och med min bihålsinfektion så kan jag inte diska, det gör för ont för att titta ner och diska, sant men tragiskt, mitt kök är inte det vakraste nu för tiden. 
 
Har ni något tips emot detta? Vad kan man göra? smörja in händerna i någon fet salva eller vad? Det är så irriterande att ha händerna såhär torra, inte kul någonstans. 
 
SÅ, TIPS?
 
 Tacksom för svar! 
 
 
Love! 
 
(Bild lånad från Google.com)
 
                                                      
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0