Skrivkramp.

Vad har hänt med mig? 
Jag loggade precis in på min egna blogg, alltså här, och gick bakåt i tiden till oktober förra året, och det var så kul att läsa och se vad jag gjorde då, och det var ju bra skrivet! Jag updaterade typ jämt, med bilder och bara vardagligt ur mitt perspektiv alltså rolig läsning. 
 
Jag försöker att hålla samma tempo nu som då men det är inte lika lätt och särskillt inte just nu när jag inte har så mycket att dela med mig utanv jag menar just nu så ser ju mina dagar ut exakt som igår men på söndag blir det ändring på detta, då så ska jag ut, vara frisk och träffa någon kompis, gå på stan och ta en fika,  Längtar! 
Så om ni tycker att min bloggning inte är världsrolig för tillfället så förstår jag er, jag har lite utan en skrivkramp just nu men som jag brukar säga, det är bättre att vara ärlig än att ljuga. Jag vill inte att ni ska läsa om en person som jag har hittat på bara för att få mer läsare. Jag vill att mina läsare ska få lära känna den karaktären som jag jobbar med varje dag och det är mig själv. 
Jag vill att ni ska lära känna mig, få komma in i min värld och se vad jag gör. Så jag lovar det blir  bättre. 
 
Skrivkrampen ska bara släppa. 
Hoppas att ni förstår mig och fortsätter att följa med mig! 
 
"Glöm dinna beskymer, imorgon kommer det nya" 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0