Sängen kallar!

Jag trodde att jag skulle orka att hålla mig upp till mannen kom hem från jobbet men icke sa nicke ögonen är nere vid mungipan snart och Bobbie har redan sagt till att hon vill att vi går och läger oss och jag är den första att hålla med.
 
Att få gå och läga sig i sitt hem med mina två så hjärtan är jättemysigt. Jag brukar alltid (när jag sover själv) sätta på en film att somna till, det känns tryggare och är mysigt. Att somna in till en feelgood film är ju aldrig fel. Nu så ska bara mitt tredje hjärta komma hem.
Åh saknar min man till tusen! Tänk att man kan sakna någon man lever med så mycket som jag gör.
 
Nej nu orkar jag inte skriva mer! Sov så gott fina läsare så hoppas jag att ni klickar in hit till mig och mitt liv imorgon!
 
Love!
 
Bilden är ett år gamal, fränt men ljuset i bakgrunden. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0